Helg hela veckan

I fredags drog jag och Sandra till Hampe (: Lika skoj som vanligt <3
Och igår tog vi oss in till Rimbo och va med Alex och Kim.
Spelade wii i typ 20 minuter sen la vi oss i basses stora säng och kollade på film hela natten lång tills vi somnade :D
Efter allt velade om filmval så kollade vi först på (just nu minns jag inte va den heter, men jag skriver de så fort jag kommer på de) och Sandra va skrajj som fan, mycket skojigt att skrämma henne sen, ja (: Den va sjukt bra och jag rekommenderar den verkligen. Det ända minuset jag har till filmen va väl "de onda" som filmen handlade om. Jag tror verkligen inte på sådana och därför vart den lite mindre läskig xP
Plus att de skulle vara en sann berättelse och de är jag mycket skeptisk mot.
Efter den så kollade vi på mindre än halva Darkness, den sög lite så vi böt, och ännu en gång efter mycket velande så vart de Zodiac Den va däremot inge läskig, men bra (: när de typ va 20 min kvar på filmen somnade vi, hehe.. (Så bra va den) ;P Jag och Kim delade på fetaste dubbelsängen
medans Alex och Sandra delade på en bäddsoffa xD
Jag och Kim vaknade 12 så vi kollade klart på filmen tills sömntutorna vaknade ;)

Kommentarer
Postat av: Martin

saknar dig sötnos! :) <3

2010-04-23 @ 22:06:42
URL: http://moffesinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0