Kanotpaddling

Jag hade nog världens mysigaste morgon. igår kväll ringde älskling mig och sa hon hem till mig tidigt i morron du kan göra dig iordning här, okej. Så i morse tog jag moppen och åkte till honom kl 5 i 7 och gissa vad jag fick, väldens mysigaste morgon, han hade spelat in idol på boxern (eftersom att jag dansade igår så missade jag de) och den gjorde han ägg och bejcon. så jag sminkade mig snabbt, okej ganska snabbt, sen tittade vi på idol och åt godaste frukosten tillsammans <3 tack honey.
Men hur mysigt de än va så va jag tvungen att åka till skolan, dagen har faktiskt gått jätte fort trotts allt, först hade vi matte och jag jobbade relativt mycket. Sen på samhällskunskapen skulle vi tydligen redovisa vårad arbete om ungdoms grupper, jag jobbade med moa, vi valde att skriva om rastafari och redovisningen fick jätte bra utan planering elr något. sen va de kanot paddling som gällde och jag va skit rädd för jag har skräck för mörk djupt vatten plus att jag aldrig paddlat kanot tidigare, men de va så jävla kul och jag tänkte inte ett dugg på att vattnet va kallt och mörkt så de va bara roligt, jag och sandra paddlade. haha ingen skrek mer på varann än vi ;)
Vi va ute och paddlade längst och när vi va klara skulle tydligen sandra ut igen med jesper och tobbe istället för att gå med mig och ja de blev ju som de blev, jepser stängte så mkt vatten på henne så att hon va alldeles genom blöt när hon kom till land plus att de såg ut som att dom höll på att ramla i, så går de :P
   
 
Nu ska jag kolla på idol sen ska jag plugga. HADE! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA, herregud vilka bilder xD

2009-09-16 @ 20:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0