Träningsvärk

Mitt internet är inte fixat än. Nu sitter jag hemma hos älskling och ska göra mig iordning till skolan. Igår hade vi orientering i 3 timmar och ingen skola. Moa, Emelie och jag satsade på ett MVG så vi sprang hela vägen, nästan alla kontroller låg på berg så jag har inte lite träningsverk i låren idag, men nu på morgonen har vi massage i 3 timmar och de passar väldigt bra :) Moa tog kort så de kanske kommer senare.
Imorgon fyller en utav mina småsyskon på pappas sida år så vi ska ut och äta sen kanske jag stannar hon pappa. Har inte sovit hos pappa på ett år tror jag om de inte är mer. Men nu blir de snart bråttom till bussen så ni får hade bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0