Täby C idag igen

Även fast jag va trött efter en ganska dålig sömn så tog jag mig in till täby C idag igen, för jag hade hittat en kofta från JC som jag inte då kunde bestämma mig för om jag skulle köpa elr ej. men efter en veckas tänkande, skulle jag bara ha den :P Anders va en ängel och ställde upp på att åka med <3 runt 11 va vi inne i täby och jag köpte bara koftan, sen åkte vi hem på en gång, för inget va spc sugen på att gå någe vidare länge. plus att ingen av oss hade mkt pengar kvar. 
Den sitter jätte bra och är jätte skön :)
Ingen vidare bild kanske.. (mobilkamera)
 
Inte bilder från idag, men hade lust att lägga
in dom och klaga lite på min mobilkamera :P
Vill ha en systemkamera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0