Sjuk

Igår vart de sthlm, eftersom att både mitt och sandras busskort gick ut kl 7 så de va stressigt, vi skulle plussa på de men de va 300 pers före oss i kön och de hade vi knappast tid med så vi sprang runt och gjorde de vi skulle. Sandra köpte 2 nya piercingar och jag köpte en kofta och skorna som jag vart kär i :) Nu ska jag bara vänja mig att gå i dom. På bussen hem va vi båda så trötta så vi grattade utan uppbehåll ända från brottby till norrtälje xD <3 Sandra gav mig träningsvärk i magen.


Jag har mått bra hela dan i skolan och allt har flytit på. Men sista timmen på svenskan så börjar jag få ont i huvudet och halen. Och nu är jag sjuk :( så himla dålig timing, imorron har vi turism hela dagen och jag kommer att missa en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0