Servering, olyckor, myskväll

Igår kännde jag mig tillräckligt frisk för att vara med och servera i skolan. Och de va de värt de, för de va jätte kul. Tidigare på dagen så va jag på en hund uppvisning och kollade på roslagens snabbaste hund och agility. och de visade sig att den klubben fyllde 50 år och de va dom som skulle ha midda på hotellet, kulkul :) men de va rikitgt roligt och lärorikt, man övade på att ta många tallrikar eftersom att de va många som va där och åt och man kännde sig riktigt proffsig ;D De som va lite jobbigt va ju de att alla skulle hålla så långa tal, de pratade om allt och ingenting och vi servitriser får ju inte gå ut i matsalen när de håller tal så de va nästan så att de fick äta kall mat eftersom att vi va tvugna att vänta tills de helt pratat klart om allt... och ingenting. kl 10 hade alla ätit klart och de va dax för speling och dricka i baren, min och daniellas buss gick halv 11, nästan gick inte föräns kvart över 12 så vi bestämde oss för att gå lite tidigare så att vi skulle hinna med halv 11 och slippa vänta ute i typ en timme på nästa. och då missade vi ju de roligaste, när de står vid baren och gör av med alla deras pengar :P 
Vi åkte iaf och efter kanske halva vägen så saktar bussen ner som tusan och jag tittar fram för att se va de va, då står de 4 bilar på vägen och blinkar, bussen kör jätte sakta förbi och Daniella tittar ut genom fönstret på sin sida, sen knuffar hon till mig och säger "kolla!" då är de en STOOR blodfläck på gatan och ner mot diket! uach de va riktigt mkt, och de såg hemskt ut. eftersom att de inte var någon ambulans där så¨måste de vart nån som kört på ett djur, ett stort djur. Jag åkte hem till älskling för att sova där och vi tittade på film och åt godis som jag köpt tidigare på dagen :)
Idag skulle jag egentligen åkt in till norrtälje för att träffa isabelle som rngt mig 2 ggr sen på kvällen för att tala om att de va länge sendan vi sågt och att hon saknar mig. ja vi har typ inte setts på hela sommaren och jag saknar henne med. men hon hade glömt att vi skulle ses så de vart inte så, istället slappade jag hemma hon älskling.
Ni sitter jag hemma berädd på att starta en film och äta lite godis. mys :) och imorron blir de täby C med älskling, efterosm att jag är ledig från skolan. Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0