Party

Igår åkte jag in till norrtälje för att träffa Isabelle och kusin Caroline, de va tänkt så att vi bara skulle va hemma hos isabelle, prata och mysa men dom vart fest sugna så vi drog in till rimbo eftersom att carro kände nån där som hade nån fest. Hon hette therese tror jag. De va jätte mysigt att "för festa" hör isabelle och sen va kul på bussen. jag träffade Erica som oxå skulle in till rimbo och vi pratade om allt och ingenting, men mest pratade vi nog om svininfluensan :P Men väl på festen så va de inte spc roligt. jag va sjukt dans sugen, men de lyssnades på teckno musik och de va inte kul att dansa till precis :( Vi va där i ca 1 ½ timme tills thereses mamma kom och va inte så glad, hon verkade inte veta om att therese tänkte ha fest. så hon skrek åt oss att hon inte ville se oss mer :P både jag och isabelle va inte så taggade på att gå vidare och leta efter något kul att göra med danke på hur dråkigt vi hade där. vi va trötta så vi drog oss hemåt. carro åkte hem till sitt och jag sov hos isabelle. vi kollade på en film och somnade typ mitt i den. kl 4 kommer isabelles mamma hem och vi vaknar, de tog nog en timme för mig att somna om ^^ men de va helt underbart att få träffa Isabelle och carro igen, för de har jag inte gjort många gånger i sommar <3 De vart tyvärr inga bilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0