Missförstond och intervallträning

Sitter i skolan och ska snart ha svenska. har precis haft intervallträning på idrotten. jag vet att jag inte har världens bästa kondition, men jag börjar misstänka att jag har en lätt anstängnings astma. de konstiga är att på dansen så kör vi numera stenhårt, nu när vi har en ny lärare. men på dansen får jag inte ont i bröstet elr håll. men lika svettig och trött blir man. anting så är de för att dans är så jävla kul så att man inte tänker på att de är jobbigt elr så tränar man på ett annat sätt. de kan vara så att man tar korta pauser när man ska byta låtar och så.
Igår efter dansen sov jag hos älskling. sååå mysigt, vi åt chips, choklad och godis :D underbaart <3
Jag har ofta svårt att läsa av folks humör och beteende och jag missuppfattar ofta saker. De har jag gjort idag. Jag tar oxå alldeles för ofta åt mig av saker och händelser som jag inte borde göra.
De va de jag ville ha sagt, nu ska jag ha svenska :/


Kommentarer
Postat av: moi

intervall träning är bra, för att man får bra kondition:D <3

2009-11-10 @ 14:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0