Infektions-värde 130

Idag mår jag mkt bättre, har ingen feber bara lite ont i halsen. Men mamma tycker ändå att jag ska vara hemma imorron mer så att jag inte blir värre elr smittar någon annan när de är såna här tider. om jag smittar nån med feber som kanske har mkt sämre emunförsvar än mig så har den lixom lättare att få svininfluensan om så skulle vara att den personnen träffar någon som har de. eftersom att emunförsvaret försämras när man är sjuk, lixom.. :S
Men förhoppningsvis så är jag frsik på lördag för då ska jag in till norrtälje och kolla på nån hunduppvisning med mamma och syster, där de typ visar upp polishundar och ungdomar som tränat sina hundar till saker och ting. efter de så ska jag till skolan/hotellet (eftersom att jag går i skola i hotellet) för 3:orna har en beställning på 70 pers som typ ska ha 3 rätters middag och party efteråt. Och då ska jag, moa, sandra.J och sandra.H hjälpa till med massor. Från typ 2 till sent på kvällen. och Jag tycker att de ska bli kul så jag hoppas att jag kan vara med. Sen på måndag så är vi helt lediga för lärarna ska på nån fronter-utbildning :D

I måndags fick jag veta att min kusin blivit sämre och hade ett infektions-värde på 130, jag vet inte mkt om vad de betyder, bara att hon höll på att dö. Igår hade hon blivit så mkt bättre, hon hade börjat andas själv, de hittade inget blod i lugnorna och hennes infektions-värde hade gått ner till 60. alla vart så lättade, men inget va säkert än. Idag har hon blivit lite sämre igen. hon andas förtfarande själv va jag vet men hennes infektions-värde är uppe i 90 :( Jag kan inte göra annat än att hoppas. vill bara att allt ska bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0