En hemlis

Nu sitter jag här och pluggar engelska, egentligen behöver jag plugga massage men smart som jag är så glömde jag dom papprena hos anders. Så nu pluggar jag engelska. vi ska skriva om en kändis som vi vill vara och sen beskriva den för klassen men inte säga vem de är för de ska dom gissa. Jag kan inte skriva vem de är eftersom att några i min klass läser bloggen ^^ Kan bara säga att jag får så jävla mkt nostalgi.
Vi har egentligen 3 fungirande modem hemma, en egen till allas datorer men just nu är de bara ett som funkar så de är krig här hemma om vem som ska ha de. och just nu vann jag eftersom att jag behöver internet för att plugga. och så passade jag på att skriva lite :)

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag vet vem! Jag vet vem!...

2009-09-30 @ 21:49:13
Postat av: Sara

haha ja schyy... :)

2009-10-02 @ 17:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0