Täby C del 3

Jag och isabelle hade skit kul igår.. elr hade vi? Hon va depp och jag livade upp de såklart ;) Jag somnade före henne, inte så snällt kanske men va as trött. vi kollade på get smart och åt godis. Idag åkte jag med lillasyster till Täby centrum och shoppade, fick 1000 kr var av mamma att handla höst/vinter kläder för. De vart inte så mkt kläder för mig, jag hittade bara en munkjacka om jag ville ha, sen vart de lite småprylar. Sofia hittade därimot massa fina saker. Jag köpte:
  • Munkjacka från carlings 399:-
  • Snoddmapp till skolan från gallerix 39:-
  • 3 små söta markerings pennor till skolan från gallerix 10:-
  • Tjocka strumpbyxor från Åhlens 99:-
  • Örhängen från Jc 39:-
  • Hårband från Jc 49:-
Nu är älskling här och vi ska kolla på gårdagens idol 
(eftersom att jag missade de) och äta ostbågar. Gonatt :)
  

Kommentarer
Postat av: isabelleeee

jaa du är en underbar peppvän;););)

2009-09-20 @ 10:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0