Mintkrokant vs Apelsinkrokant

Har precis kommit hem från norrtälje, bestämmde träff med isabelle och vi gick till fältvägen där jag bodde för ett år sen, hade inte vart där sen dess så de va kul att se och väcka alla minnen igen. Sen gick vi till donken och satt där i 2 timmar sen vart de bråttom för vi fick för oss att isabelle skulle sova hos mig och ja vi hann med bussen vi hann tillochmed köpa godis :D Sen tog vi bussen till finsta och moppen därifrån, isabelle körde!! De va en upplevelse ;) nu sitter vi här och ska snart ut och röka (när jag är med isabelle får jag röka)
Dagens skoldag va inte spc alls, jag va nog bara ovanligt taggad och redovisade tillochmed på engelska! har aldrig gjort de förut men idag vågade jag, grattis till mig.
Igår sov jag hos älskling, lika mysigt som vanligt. Men igår va de han som va sjuk, jag har smittat honom och själv håller jag på att bli frisk. Nu är de dax för en cigg. HADE! :D

Kommentarer
Postat av: itsabell.blogg.se

2009-09-19 @ 18:32:40
Postat av: isabelleeee

ja tröck på " skicka kommentar" utan att börjat skriva:S ja orkade inte gå in igen och skriva.. men nu gör jag det:D VI ÄR BÄST SARA:D:D

2009-09-20 @ 23:09:02
Postat av: isabelleeee

asså ahhh du fattar ^^

2009-09-20 @ 23:09:29
Postat av: Sara

Klart vi är !! <3

2009-09-22 @ 15:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0