De blev skolfoto iaf :)

Sov faktiskt ganska bra inatt, vaknade bara 2 gånger av att alvedonen gått ur kroppen och jag fick ont igen och hostade. Tog bara en till och somnade om. i morse vaknade jag 9 fast jag hade tänkt sova till 10 men så brukar de ju va när man får sova lite. Skolfotot skulle tas kl 1 så jag bestämmde mig för att ta mig dit, hoppas inte att jag smittat nån (A) i skolan fick jag vänta en timme extra.. elr alla fick göra de för fotot va uppskjutet till kl 2. Jag tror iaf att de vart bra. kanske ser lite trött ut :P vi fick ju inte se fotot på oss allihopa men vi fick se de enskilda och de vart jag nöjd med :)
efter fototagningen åkte jag hem till älskling för att vänta på att nån skulle hämta mig, men de vart inte så, åkte hem på crossen med älskling istället, hemma hos mig lkete vi lite med kameran ^^ Sen va han tvungen att åka hem för jag va tvungen att hjälpa mamma med massa, sen vill jag inte smitta honom och jag skulle plugga.
Hehe sötnos
Crossen och jag.. btw älskling ska sälja den :/
Älskar dig. 23/02-08
De blir ingen skola i morron heller, vi har servering och är hesare idag än igår så de skulle aldrig gå :/ efter de är de bara religion och jag åker nog till skolan till de eftersom att dansen börjar imorron igen och de vill jag inte missa, inte första gången, så jag ska se till att orka religionen och sen ta de lite lugnt på dansen, tror inte att vi kommer göra så jobbiga saker, mest gå igenom. Fan va jag har längtat :D Skulle egentligen gå nivå 3 den här terminen men jag va automatiskt inskriven på nivå 2 eftersom att jag gick den förra terminen och jag orkade inte ändra, de vart så tight inpå, så de får bli nivå 3 nästa termin, jag går gärna nivå 2 igen, de är bara roligt. dessutom kommer jag gå i samma dansgrupp som isabelle då (Y)
Jag har pluggat en hel del idag så nu är jag dödstrött så jag tänkte kolla på tv med mamma och syster en stund sen sova, ha en trevlig kväll, gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0