Bänd hårspray?

Gokväll. jag sitter här och är mucket bekymmrad över att de är massa bränd hårspray på den. plattången är ny, jag köpte den i sommras och lovade mig själv att aldrig platta håret när jag hade hårspray i. men brottom som jag hade en kväll så tänkte jag att de nog inte skulle fastna nått. men klart att de gjorde de. de va ingen billig plattång och jag älskar den så har försökt få bort de på en hel del olika sätt. men idag, nyss fick jag för mig att googla saken och gjorde de och ser man på fick ett svar på frågan direkt. De va från en frisör sida och imorron ska jag prova om de funkar för nu är jag trött så jag tänkte titta på en film elr nått och sen sova.
Du som kanske har samma problem kan ju oxå prova, jag garanterar inget än eftersom att jag inte ska prova de föräns imorron, men man kan alltid testa.
 http://lyko.se/?pge_id=22 Tryck på länken och läs svaret som är blått, lite längre ner. 
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0