ännu mera sjuk!

Efter kvällen igår och turen till täby idag mår jag så mkt sämre. I natt kännde jag iofs att jag blev sjukare, hade svårt att sova pga att jag hostade och snorade. Stackars isabelle som sov bredvid mig (A) Men ändå så åkte jag till täby eftersom att jag va rädd att koftan skulle ta slut. Efter att vi kom hem har jag mest bara legat, jag orkar inte göra nånting. Jag har så jävla ont i bröstet av allt hostande, men jag har ingen hög feber elr svårt att andas så svininfluensa har jag inte, som tur är. men jag har ont i kroppen, och i morron har vi servering och massage och inget av de ska man göra när man är sjuk :P MEN!! De är skolfoto, och visst de kan vara jobbigt ibland, men de är alltid så jävla kul att se tillbaka på och dessutom ingen dör av att få vara med på bild (A) nämen seriöst, jag vill verkligen vara med, tror aldrig att jag har avit borta från ett skolfoto och vill inte vara de nu heller! För hoppningsvis mår jag lite bättre i morron så att jag kan ta mig till skolan och vara med, men kan inte stanna efter de, dels behöver jag vila och man får inte ta massage när man är sjuk för då blir de värre och man får definitivt inte servera hostig och snorig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0