Ännu inget internet

Sitter hemma hos älskling och tänkte passa på att uppdatera lite. Igår åkte jag till Åkersberga för att fira Kusin Roddan som fyllt 2 år. själv så har man ju blivit lite som en favorit så jag fick många kramar, och sen så heter man ju nu för tiden Lindsay lohan oxå. Roddan hade sett en bild på Lindsay och pikat så den och sagt Sara :P hehe gullunge. Jag fick träffa Kira oxå som är frisk nu, hon va jätte fin <3 Efter de så åkte jag in till norrtälje och åk med pappa och småsyskonen, skulle egentligen följa med till rånäs och sova där men de vart inte så istället träffade jag isabelle, emelia och hennes kille. Vi gick hem till emelia, kollade på tv och åt marängsviss. gott,gott :) Nej åkte jag hem till älskling, de gick 3 bra filmer på tv vi kollade på alla 3 genom att byta kanal lite då och då ;P Idag är jag seg som fan och har en kännsla av att jag kommer ha söndagsångest ikväll. Men snart ska jag iaf åka hem och duscha, plugga lite, sen slappa som fan, ni får hade bra tills nästa gång jag uppdaterar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0