09/12-09

Hello, nu va de 4 dagar sen jag uppdaterade, dåligt, jag vet. men har inte hunnit. I torsdags åkte jag och isabelle in till sthlm för jag skulle köpa nya skor, sen träffade vi emelia där oxå. De va jätte länge sen jag träffade dom sist, så de va kul att göra de igen :) vi hade jätte mysigt, jag hittade mina skor och vi gick och fikade länge :) Igår va de en seeeg dag i skolan, jag vart så jävla trött efter första lektionen, va nra på att gå hem, men med tanke på att jag redan varit sjuk 2 viktiga dagar så stannade jag kvar, efter skolan åkte jag hem till älskling och sov där, de va mysigt, vi åt choklad och kollade på idol :D Vi vaknade nyss och jag är väldigt täppt i näsan ch har ont i halsen.. vill inte bli sjuk igen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0