Yoghurt Raspberry

Jag kan börja med att säga GRATTIS morfar! <3 som fyller år idag. förävrigt har de vart en riktigt rolig dag! Turism hela dan, inte gjort någor spc jobbigt. mellan 1-2 skulle våran lärare iväg så vi fick kolla på massa avsnitt från ett rese program som jag inte minns vad de hette. jag och sandra va på rikitgt bra humör och hade kul som fan ;) efter skolan åkte jag hem till älskling. älskar dig <3 :) och nu sitter jag här hemma och pluggar massage, har praktiskt prov i morron :/
En sak jag vill rekomendera är yoghurt raspberry marabou!!
Jag älskar den. fast de finns de många i min omkrets som inte gör :P

Kommentarer
Postat av: yoga

var den god? puss

2009-11-10 @ 14:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0