Utan internet igen :(

Nu va de riktigt länge sen jag skrev. men internet har cp:at igen :/ de kommer typinte funka som de ska föräns 1 nov :( aja jag ska uppdatera så mkt jag kan. De har inte hänt nått spc va jag minns. jo de har ju vart massa mysik marknad och jag har köpt en ny jacka. men kan inte ladda upp bild för jag är i skolan :/ sitter och väntar på jessica. hon hoppade in i vår grupp nyligen och har missat massa så nu ska jag lära henne allt jag kan och sen ska vi dra ner till U-huset och vänta på att lektionen ska börja. hoppas att ni inte dissar mig pga seg upptarering, de är mitt internets fel :S Juste jag har börjat pressa scrubs!! Har snart alla sesonger på datan :) NICE säger jag bara :) Hade bäst tills jag skriver igen (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0