Norge

När jag satt på bussen påväg till dansen idag och lyssnade på musik så kom jag på hur mkt jag saknar alla i Norge! När jag är i Norge känner jag på något konstigt sett en slags närvaro av Christian. Jag fick iaf för mig att fråga mamma på en gång om vi kunde åka. och först sa hon att de inte gick för alla ska jobba, men sen kom vi på att vi kan ta ledigt en fredag och åka tidigt och bara stanna över helgen om de inte är för dyrt. så jag hoppas att de blir snart! Sen bestämde jag och Erica att såfort vi blir 18 så tar vi första bästa tåg till Norge och bor på hotell elr vandrarhem, går på krogen och har massa kul! Plus hälsa på Anna, Henrik och Elsa. Och sen tänkte jag visa vart Christian bodde m.m.  Jag längtar redan <3

Kommentarer
Postat av: jesper

norge är trevligt

2009-11-10 @ 14:40:29
Postat av: Sara

Har du varit där?

2009-11-10 @ 14:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0