Marknad!

Igår va de marknad i rimbo. efterskolan drog jag hem packade drog hem till älskling och åt och sen tog jag första bästa buss till rimbo för att gå på marknad med Erica. istället kom jag hem till Erica och hennes syrra och deras vänner som va där och vi satte oss och tog nån cider och pratade som bara tusan. om allt! så jävla kul. Ericas syrra emma är vän med en kille som heter PJ som va jätte bra kompis med christian, så vi alla hade en hel del att prata om. Men de är oxå så att Erica har ingen el i lägenheten så de va massa tända ljus på bordet :) Sen visade erica mig runt i lägenheten, av allt jag såg i mörkret så va de jätte mysigt iaf :) Vid kl 9 fick vi för oss att kila ner till marknaden för alla vart sugna på att åka karusell. sagt och gjort. fan va kul de va! förutom att de känndes som att jag skulle dö (eftersom att den där saken som ska hålla fast oss i karusellen inte satt fast) så va de skit kul! vi ville hålla upp händerna men gjorde vi de så stod den där saken som skulle hålla fast oss rakt upp i luften och vi va jävligt nära på att ramna ur när de snurrade som mest. Efter 2 åkturer va jag nöjd, eftersom att jag va väldigt kissnödig så skulle de inte va så kul att åka en tredje gång. Erica vart iaf inte nöjd föräns 3 åk ^^
Sen blir jag så jävla förbannad!! Bara för att man har en viss stil, är en viss ålder och ser ut på ett visst sett så ska polisen stoppa en? Erica har sidecut och piercing i ögonbrynet och åman som åkte med henne har dreads och när dom gick av karusellen sista gången hade dom inte bästa balansen så åman satte sig ner och då kommer polisen och stoppar dom och pratar med dom och alla fältare nickar åt Erica. de är bara så onödigt, ingen mår precis bättre av att dom ska tro att de är fel på dom/oss/folk/alla?
aja bortsätt från de så va de kul som tusan, jag och erica gick hem till lägenheten igen för att kissa och sen låg vi i sängen och pratade en stund sen tog jag bussen till älskling. Jag trodde aldrig att jag skulle orka upp idag men de gjorde jag :) Jag har bara liiite ont i ryggen efter att ha åkt fram och tillbaka i karusellen.
Juste jag fick en jacka av Emma oxå :) Taack för en underbar kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

marknad är coollt

2009-11-10 @ 14:44:27
Postat av: Sara

YEs

2009-11-10 @ 14:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0