Vem vill inte bjuda lite på sig själv?

&quo
t;>I söndags va de en jätte slapp dag. Men natten mellan söndag och måndag kunde jag verkligen inte sova, somnade inte förens 2 och gick sen upp kvart över 6, eftersom de är kallt och halv på morgonen nu för tiden måste jag gå upp tidigare för att åka moppe sakta :S Men iaf så jag va så jävla övertrött i skolan igår, jag vet inte om sandra va de oxå elr om jag smittade henne, för vi skrattade iaf åt allting som inte ens va kul. Och jag tror att klassen vart ganksa irriterad på oss :)
De känns som jag visar en dålig sida av mig med tanke på att bilderna
inte är dom vackraste. Men vem vill inte bjuda lite på sig själv :P
Idag va jag ledig eftersom de är mentorsdagar i skolan och jag hade mitt utvecklingssamtal i morse, de gick oväntat bra. visste tex inte om att jag hade MVG i servering :) men de va en trevlig överraskning. efter samtalet åkte jag hem till älskling och vi somnade och sov i nån timme när båda vaknade visste vi varken va klockan va elr va de va för dag, de va lite läskigt, men efter att jag kollat på klockan kom jag på att de va tisdag och att jag snart skulle till bussen för att åka in och dansa. i morron är jag oxå ledig, mentorsdag igen :) fr dks bli skönt att sooova länge (A)

Kommentarer
Postat av: robin

vem vill inte bjuda på sig själv lixom, söt bild på er puss

2009-11-10 @ 14:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0