Bio och tjejmiddag

Hej alla trötta.... haha alla..? xD aja jag är trött iaf :P
Igår åkte jag och älskling in till Norrtälje för att kolla på bio, innan de gick vi och handlade jätte mycket godis, ostbågar och present till Anders pappa som fyllde år. Vi såg bröllopsfotografen, okej de är faktiskt inte en film jag rekommenderar. Den gick att se men de är inget jag skulle orka se igen :/
Idag va de tjejmiddag hemma hos Kajsa. Riktigt mysigt! Vi åt Tacos så klart, berättade sjukt läskiga sanna saker och spelade "med andra ord" stressigt med roligt spel ;) innan jag åkte till Kajsa skulle jag handla i Rimbo och Sandra va i Rimbo så vi sågs och handlade tillsammans. Mindre kul va de att Sandra hade kollat fel buss så vi fick vänta på bussen i 40 minuter ^^ Jag hade konstant ont i huvudet under hela middagen :( och efter spelandet vart alla sega och jag stod nästan inte ut med huvudvärken längre så jag bestämde mig för att ta samma buss som Emelie, Daniella och Sandra och sova hos Anders i stället, Nu har jag tagit en värktablett och vilat så jag har inte lika ont. De va synd att jag va tvungen att åka för vi hade verkligen kul! Detta måste vi göra om tjejer <3

Kommentarer
Postat av: hej

Värktabletter är för nubs

2009-11-10 @ 14:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0