7 sovare

God morgon alla morgonpigga som säkert sitter i skolan nu. själv är jag ledig och har nästan precis vaknat. ställde klockan på 10 för att försöka komma upp skapligt tidigt men eftersom att jag visste att jag inte har nått speciellt att göra så stängde jag av klockan i sömnen och somnade om, så jag kommer få stora problem när jag ska sova i kväll sen. borde ju sova tidigt eftersom att de är skola i morgon igen och de är turism i 5 timmar. men kommer säkert ligga och vrida och vända på mig flera gånger innan jag somnar in :/
Idag ska jag som sagt inte göra något speciellt, mamma ska äta ute idag så jag ska bara stanna hemma och ta hand om hundarna m.m. Sen måste jag ta mig i kragen och plugga lite också. ligger på ett SVAGT G i turismen så måste jobba på med rapporten som jag tror har stor betydelse i betyget.
Älskling ligger i sängen bredvid mig och sover som en stock. Jag har försökt väcka honom flera gånger men han vill inte gå upp så nu ska jag hoppa på honom och verkligen försöka få upp honom. Och jag ger inte upp förens han är uppe :)

Kommentarer
Postat av: hej

7 sovare? oj. vad tidigt..



Ps.. du är fin

2009-11-10 @ 14:41:27
Postat av: Sara

Jesper sluta kaxa!

2009-11-10 @ 14:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0