Vaccin

Idag tog jag svininfluensa vaccinet. Jag vart förvånad över hur många i min klass som inte skulle ta. Vi som skulle ta va iaf väldigt nervösa :P Nu ska jag skrämma upp sandra som va sjuk idag och kommer att få ta sprutan en annan dag.. DE GJORDE SÅ JÄVLA ONT! okej.. nej de kännes inte, de ända som känndes konstigt va när själva vetskan åkte in i kroppen för de brukar man inte känna, men de gjorde man nu. men de gjorde INTE ont :) Efter de hade jag inte äns ont i armen. Nu börjar de kännas lite, jag börjar bli öm. vi får se om man är lite smått sjuk i morron då. förhoppningsvis inte för Anna och henrik kommer ju i kväll och ska stanna hela helgen. då har jag ingen vidare lust att ligga sjuk. Men iaf, ni som ska ta sprutan, va inte rädda. jag dog inte och de kommer inte ni göra heller och de gjorde inte ont. Gonatt
P.S efter allt detta nervösa och jobbiga gick jag ner till roden och träffade sötaste Erica och svullade lite smått :) puss

Kommentarer
Postat av: Anders

Va duktig du är gullet! Puss

2009-11-13 @ 14:34:26
Postat av: Anonym

HAHA, jag är endå inte spruträdd så!! räcker ut tungan :P

2009-11-13 @ 22:23:30
Postat av: Anonym

oj,

räcker ut tungan

2009-11-13 @ 22:24:05
Postat av: Anonym

MEN VAFAAAN, det ska vara * sånna på båda sidor.. som man brukar göra när man gör nått. Äsch vafan skitsamma, tack för mig :)

2009-11-13 @ 22:25:07
Postat av: Sara

Tack älsling :)

haha sandra du kan ju skriva ditt namn! jag förstår dig, men du är ändå dålig :)

2009-11-14 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0