Teater

Va på teater i lillasysters nya skola för ett tag sen. tyvärr va hon inte med eftersom att hon precis har börjat i klassen, men hon hjälpte till med mycket annat :) vilken duktig liten syster jag har <3 pjäsen började och höll på i ca 10 minuter sen va de paus, då man skulle köpa bullar och kakor. De va många där så kön vart lång så pausen varade i ca 40 minuter :P sen fortsatte pjäsen i ca 10 minuter till, sen va den slut. Hehe, inte världens längsta teater men dom va jätte duktiga.
Egentligen skulle jag inte gå på den eftersom att jag egentligen har dans, men min lärare va sjuk så de blev inget. För övrigt så har jag inte fått mycket gjort i skolan idag och sen har jag och älskling smällt choklad och gottat oss. Nu ska vi kolla på nån film och sen sova, för i morgon har jag matte prov första lektionen, så borde vara något pigg. God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0