Svanberga bojkottar comviq

I morse vart de en hektisk morgon. Vaknade av en panikslagen Sandra som Säger att de bara är en halv timme tills bussen går. Så vi springer upp och hon går till toan för att sminka sig och jag kommer ner strax efter och så kollar hon på mig och frågar om jag har kollat på kl... nej? "klockan är 8" Vi skulle fått upp halv 9 för bussen fick halv 10. Så nej vi hade inte försovit oss xP De va bara Sandra som virrade för kl stod på fel tid. Men de va helt okej för då vart de mys framför TV:n med te och kolla på vakna med the vouce.
Sandra har under en ganska lång tid klagat på ett knackande ljud i väggen som håller henne vaken på nätterna. Jag hade då inte hört de, så jag trodde bara de va en mus elr vinden. DET ÄR DE INTE! Jag hörde de igår när vi skulle sova kl 1 och fan va rädd jag vart (A) Vi vet fortfarande inte va de kan va, de kommer bara lite då och då och efter att jag hade hört några knackningar första gången så låg man bara och väntade så fler. Och försökte föreställa sig va fan de va. Och smsa med nån kan jag inte göra hemma hos Sandra heller för bojkottar comviq!! Man har inte mottagning nånstans. Jo riiiktigt nära ett fönster :P
Nu måste jag fortsätta skriva rapport :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0