Stockholm

Sthlm idag. Grand hotell va ju inte lika flott som jag trodde men de är väl för att jag är mer förtjust i modern än slotts-aktigt. Man fick inte ta kort på hotellet men när vi gick in i sviten högst upp så kunde man gå upp i en trappa och på högst trappsteget va de som en dyna där man kunde sitta och runt om en så va de bara fönster så man såg hela sthlm.. eller nått :) de tog jag kort på ;) ... och nu såg jag att jag inte hade sladden till kameran här, den ligger hos älskling så jag får lägga upp bilderna i morgon eller på lördag
Efter grand vart de iaf mc donalds (Y) Och sen shopping med tjejerna :) och i morgon kanske Vi ska hem till Moa och basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0