Röksug

Nu tänkter Sandra börja köra hårt med mig igen. Nu är de slut rökt.. elr iaf lite. Idag får jag inte röka nånting under hela skoldagen för Sandra. Om hon inte hade ställt dom kraven på mig så skulle jag inte komma någonstans, för jag lyssnar inte på mig själv, inte ett dugg. Grejen är den att jag är inte röksugen alls när dagen bara flyter på och Sandra johansson (den sandra i min klass som röker) inte är i skolan. och om jag umgås med sandra h som inte vill att jag ska röka för då tänker jag inte på de. Men om sandra är i skolan och frågar om jag ska med ut då blir jag genast röksugen. Hehe jag är så fjollig och dålig på att ta tag i mig själv och göra saker som måste göras! jag är den som behöver en spark i baken först! :P vi får se hur de går med att sluta den här gången då. om jag lyckas sluta så blir de nog iaf lite feströkande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0