Prov och rapporter, allt dedär som tar tid

Fyfan va jag måste bättra mig! jag måste klättra upp på stegen igen, jag har blivit riktigt ansvarslös i skolan igen, ett tag gick de jätte bra och de känndes inte ens jobbigt att plugga. Men nu har allt blivit sämre igen. Jag har 3 prov att göra om och 3 rapportskrivningar ska vara klara inom kort och jag har tydligen prov. så ikväll blir de rå plugga... (fast jag har en kännsla av att jag kommer att glömma elr inte inte orka) men jag måste änå :P Jag skriver detta för att just nu så har alla i min klass prov som jag inte har pluggat till så jag ska göra de en annan dag så jag behövde inte vara i klassrummet. min lärare börjar blir ganska irriterad på mig. jag är inte stolt! Nyaa gick allt uppåt och allt va lätt. Men att jag inte har kunnat koncentrera mig kan bero på att de nyligen va ett år sen Christian dog och att elsa har vart hos oss i nästan 2 veckor, man har väl kännt att man inte orkat bara och att annat har vart viktigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0