Old times, I mean old blog

Jag hittade ett gammalt inlägg om Christian i min gamla blogg som jag skrev när han levde och jag trodde att han hade slutat med droger men fick veta att han inte hade de.
HELVETE!! snälla kom hem! jag saknar dig så, de gjorde ont att få
veta hur de va, jag vill inte!! snälla kom hem, jag vill hålla om dig
och säga hur mkt du verkligen betyder för mig, du är en del av oss,
och snälla sluta! jag ser upp till dig och du betyder så oerhört mkt
för mig! Morbror jag älskar dig! <3

Som ni ser så va allt jag ville göra att stoppa honom! Men vad kunde jag göra, ingen kunde göra nått. Förövrigt så är min förra blogg helt sjuk och konstig. Den är mega töntig :P Med massa fjortis ord och fåniga uttryck som jag tyckte va EMO och coola. hehe ja vad ska man göra, skratta elr gråta. Jag skrattar nog med tårar i ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0