New moon!!!

Igår kväll/natt så fick Sandra ett spontant tyck och smsade mig och frågade om vi skulle dra på bio idag. Och såklart ville jag de! Så de vart en hettsig morgon med packande eftersom att vi också fick för oss att jag skulle sova hos Sandra också. De vart en helt okej skoldag och Moa hade med sig kameran :) så kanske lägger upp några bilder sen när jag fått dom (men de brukar ta ett tag :P)  Efter skolan stannade jag och Sandra kvar en stund för att plugga lite smått och vänta på att hennes mamma skulle sluta så att vi kunde åka hem med henne. Idag va de Sandras dag att laga mat, Jag borde kanske hjälpt till men stod mest och kollade på och retades med henne (A) Gott vart de iaf, bra jobbat Sandra (Y) Efter maten gick vi upp på Sandras rum och fick skrattdamp direkt :O Vi skrattade åt onödiga saker ända tills bussen till norrtälje gick. Efter en tur till affären för att köpa godis så satt vi entligen i biosalongen för att se NEW MOON!!
Det går inte att beskriva hur jävla bra den va! Lika bra som 1:an (twilight) Jag säger bara SEVÄRD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0