Kan de bli värre mellan oss nu?

En lördagskväll till hemma. De händer ingenting idag, så jag har en myskväll hemma med mamma. Förövrigt så har jag ett stort gräl med Isabelle, egentligen borde jag ha de med Carro. Men jag vart bara så förbannad på Isabelle för att hon stöter bort mig lika mycket som carro när hon nu umgås med Carro 24/7. Carro själv, min kusin.. påstår att hon tycker att de är kul att hitta på saker med mig men ändå håller sig undan så fort man vill nått. Det är mycket mer som jag inte har nån lust att skriva om. jag är bara så upprörd och förbannad nu så jag va tvungen att skriva av mig lite.

Kommentarer
Postat av: carro

haha, du säger att du borde ta dt med mig, vrf har du då inte vågat snacka med mig då? :)

2009-11-26 @ 22:24:19
Postat av: Sara

Vi talades ut igår och jag hoppas de är bättre.

2009-12-02 @ 19:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0