Fredag

Igår vart de inget bastande för min del.De vart väldigt sent för att åka till Svanberga på andra sidan stan :/ Men ändå så ville jag hitta på nått. Skulle hänga med på nån fest i Rimbo med Isabelle och Carro Men istället så stack dom på nån fest i Finsta där tydligen bara dom va bjudna? (fast de verkade inte så på de andra som skulle dit?) Men så jag sket i dom och tog bussen till Rimbo istället, till min kära Erica som Man alltid är välkommen hos. De va en hel del folk där och vi Satta och pratade och mys krökade lite i ljuset av värme ljus. Iden lägenheten finns ingen el. Men jag kan säga att jag tror inte att de stör nån, för de är alltid hur många värme-ljus som helst utspritt i lägenheten och de är bara mysigt :) Efter de åkte jag hem till älskling, Vi åk några kvälls mackor och kollade på RAW comedy club Och sen somnade vi. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0