Film lördag!

I helgen såg jag 2 bra filmer (Y)
Anna och Henrik kom ju så i lördags så Henrik åkte in
till norrtälje och hyrde en film, de vart Mañana
En komedi från skåne. Den va inte världens roligaste, men den va ändå bra. 
Helt okej lördags-mys film.



och senare på kvällen fick de en film på tv:n The pledge
Riiiiktigt bra film, Jag ska inte säga för mkt men JAG gillade inte slutet!
Riktigt spännande och hemsk film. Filmen va slut kl 1 mitt i natten. jag hade inte tänkt mig att se klart den för jag va skit trött, men eftersom att morfar och anna kallde mig chicken och för att filmen va så jävla spännande så kunde jag inte låta blir. och jag ångrade mig inte!

Se dom båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0