Bilder från sthlms resan


Bilderna från sthlm 19/11

Satt själv och väntade på bussen och jag hade tråkigt (A)
Framme i sthlm. Söta små saker <3 fast Moa gömmer sig :(
På hotellet fick man ju inte ta kort, men i en svit så (den högs upp) så fanns de ju en liten trappa och där uppe kunde man ju se en hel del så de tog jag iaf kort på. Jag tror att jag berättade om de i de tidigare inlägget.
(fråga mig inte varför de är en dank flagga där)
Jag råkade ta en bild i den där trappan också (A) och jag gillar den
Efter hotellet vart de ju Mc donalds
Moa tog en happy meal så hon fick en cool leksak som Sandra gillade (Y)
Och självklart så ska Sandra och Jossan slåss med ballonger :) <3
Hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här får du en kommentar av tomten=!=!=!= ! efersom att du tjatade sp ;D haha

2009-11-26 @ 15:36:00
Postat av: Sara

Jaaah, Hej tomten, då kan jag passa på och önska mig en systemkamera!

2009-11-27 @ 01:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0