De är inte mycket man hinner göra

Ja de är precis som min moster säger. Man hinner fan inte göra någonting annat än att jobba/gå i skolan, komma hem äta, skita, sova och sen upp tigit igen! Själv så är jag hemma runt 6 på kvällarna och då, ja DÅ ÄR DE MÖRKT OCKSÅ! Fan så deprimerande. De blir ju mörkt vid 4 och de känns som att man är i skolan mitt i natten. Ja jag är redan trött på höst/vinter mörkret. Men nu ska jag sova för att orka gå i skolan i morgon, äta, skita och sova igen. Men juste i morgon ska jag ju faktiskt till sthlm... då kommer jag hem ännu senare :P Aja Gonatt! :D

Kommentarer
Postat av: Anders

Men kissa hinner man inte göra

2009-11-19 @ 19:29:57
Postat av: Sara

Nej tyvärr inte :/

2009-11-19 @ 20:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0