Besök från Norge

I förrgår kom Anna och Elsa från Norge! hur mysigt va inte de? Jag har saknat dom så jävla mycket. Elsa ska stanna hos oss en hel vecka för Anna och Henrik vill vara själva ett tag och för att vi ska få vara med Elsa. Så Anna åkte igår, vi hann bara träffa henne i en och en halv timme med tanke på att hon kom vid 9 och alla skulle sova vid halv 11 för alla skulle upp tidigt nästa dag. De kändes tungt som fan att säga hej då redan efter en och en halv timme när vi inte har träffats sen somras. Men vi lär ju ses en stund igen när hon hämtar Elsa.

Igår va de dans och eftersom att jag kommer hem så sent efter de så sover jag hos älskling så träffade inte Elsa igår, Så jag kommer längta ganska rejält tills skolan slutar ^^ På tal om dansen, De va riktigt jobbigt i går, våran lärare körde hårt med oss. Dansade dansen minst 5 gånger utan stopp. en de är så kul så man kan ju inte säga att man lider av att ta i lite :P Idag kanske mina kort som jag har beställt har kommit,
jag hoppas de iaf :) Nu måste jag ta mig till bussen, stängde av väckarklockan i sömnen så försov mig lite (A)

Kommentarer
Postat av: matilda

cool heather :D gillar du ps?

2009-11-04 @ 09:10:08
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej du! Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och Ariel =)

Ta hand om dig!

2009-11-04 @ 09:15:32
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack :) Nja de är min kille som gjort den :) han är riktigt diktig

2009-11-05 @ 09:25:37
Postat av: hej

fin header!!!!!!



Snygg du är gumman

2009-11-10 @ 14:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0