2009 e.kr !

Ja nu har jag pluggat Kristendom endasen jag kom hem! jag är ganska trött på de, jag kan inte lova att jag klarar provet i morron, jag får bara hoppas att allt sitter kvar i huvvudet! Jag förstår inte hur man kan leva som katolik, kristen ortodox elr nogot i den stilen, de verkar så fruktansvärt jobbigt, elr alltså inte jobbigt, inte om man föds med sådanna föräldrar och är uppväxt så men ändå en massa massa regler om livet hela tiden, en massa saker man MÅSTE tro på. Men Iaf de är som de är, önska mig lycka till :)

Min dator är hemma hos älskling och han fixar den åt mig. De ska bli skönt med ett nytt operativsystem :) Och bort med massa skit som jag inte använder längre. Tack älskling <3 Nu ska jag förstätta plugga lite till, Gonatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0