08/11-08

Idag 08/11-09 är de ett år sen älskade Christian dog. För 55 minuter sen tog han, kl 22 på kvällen för ett år sen. de har vart mycket nedstämmt här idag. Så jag och mamma åkte in till Norrtälje och köpte blommor och sen åkte vi till Christian. de va mysigt att vara där när de va mörkt, först trodde jag att de skulle vara lite smått läskigt, men inte ett dugg. De va jätte många som vart där och lagt blommor och tänt ljus.
Igår kollade jag igenom en skiva som vi fått av Lisa (Christians tjej) som de va massa bilder på som vi inte hade sett plus 2 korta filmer. de va underbart att de men kännder väldigt konstigt. för i filmerna levde han ju, han röde sig och pratade. i en av filmerna kolla han rakt in i kameran och pratar och de känndes som att han levde igen. i den andra filmer verkan han så oerhört lycklig, han dansar. och jag skulle göra vad som helst för att få dansa med honom igen! Det fanns också fina bilder gå hans tatuering och när han klättrade klättervägg, och va jag vet så mådde han väldigt bra då <3
Det finns inte ord! Saknar och älskar dig så jävla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0