Shoppingsugen

Sitter i skolan och plugga helt ensam som alla andra dagar den här veckan :P i morron blir de prov i ideologier, jag tror att de kommer gå ur vägen :) Efter skolan ska jag med älskling ner på stan och köpa nya piercingar, funderar på att kila snabbt in i guldaffären och kolla lite mer på klockan jag förmodligen snart köper :)
måste bara bestämma mig säkert för vilken  jag ska ha.
På söndag ska jag och älskling sätta fart med att
måla igen så att de blir klart nån gång.
Sen skulle farmor komma med en födelsedags present. kul kul :D Är riktigt nyfiken.
förhoppningsvis så ska jag åka hem till Moa i
helgen oxå och se hennes nykläckta kattungar ^^
Vi får hoppas på fint väder oxå så kan vi sola <3
Jag är så sjukt shoppingsugen!! Vill bara jobba och få massa pengar..
och en liten smula hör inte av sig.. jag blir så trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0