Uppdatering

OJoj nu va de länge sen jag skrev, så jag tänkte uppdatera dom här dagarna lite.
Lördag- Träffade Isabelle och vi skulle ner till parken men kom inte enda ner utan stannade på ett berg ovanför och så kom Mattias, Olbe, Felix, Nathan och Moa dit. Då tände vi en eld och satt där en stund och chilla ^^ sen skulle Felix och Moa dra och träffa nån som skulle köpa öl åt olbe tror jag och så kommer dom tillbaka med massa folk bland annat Matilda och Alexandra, sen kom oxå Erica :D Vi va där i nån timme till sen släckte vi elden och drog vidare ner till parken där vi va en stund sen åkte Isabelle hem till baxter och kvällen tog slut. lyckat :)
Söndag- Inte lika lyckad dag. vaknade och åkte hem till Anders och pratade lite, de slutade med att vi gjorde slut :/
Måndag- Vanlig skoldag, Sen ner på stan och köpa födelsedags present till sofia som fyllde 12 år :) Hem på kalas med släkten. Gott och mysigt :)
Tisdag- Skola, Sen åkte jag och Sandra ner till station sen åkte jag samma buss som henne en bit för jag skulle hem till olbe och jag har inte haft så kul på en buss nån gång tror jag :P
Onsdag- Skola sen hem till Olbe en stund igen och sen hem lagom till maten.
Torsdag/Valborg- Skola, sen drog jag hem till isabelle där vi grillade med hennes 2 systrar och hade trevligt, efter de gick vi ut och träffade Nathan, Olbe, Mattias och Maui. vi gick runt lite och sen gick vi till andra sidan lommaren och gjorde en egen brasa och bara chilla :) Sen tog jag och isabelle kvart över 12 bussen hem.
Fredag- Ledig, åkte hem till isabelle, skulle träffa olbe, nathan och mattias men isabelle vart akut sjuk och jag träffade som själv en stund, efter ett tag hör isabelle avsig och börjar må bättre så hon kommer ut och vi alla drar till lommaren och eldar :P
Lördag- Vaknar, åker hem, duschar och äter, drar till isabelle igen för hon va ensam hemma och hade tråkigt :P Kl halv ett drar vi till lommaren igen med nathan, mattias och olbe och eldar till kl 4 och baxter kommer och hämtar oss med bilen. 
Söndag- Bestämmer mig för att åka hem till Anders och reda ut dehär som hänt och vi pratar och betämmer oss för att de allt en till chans. sen åkte vi hem till mig och sov.
Måndag- Ingen skola för mig. Kännde mig inte så pigg på de. så har vart med Anders en stund sen åkte han och jag gjorde inte så mkt, nyss kom isabelle och baxter en stund för att isabelle ville se hur jag bodde och ta en cigg :)
Tisdag- Blir de skola (Y)
  Valborg Fredag Fredag Älskling

Kommentarer
Postat av: din bästa isabelle

haha ja den långhelgen va mys!! :P

2009-05-08 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0