Speed up

Igår kunde jag ha haft sovmorron till halv 11, men eftersom att min skola är sämst på att informera om saker och ting så fick vi inte de. Utan vi fick kolla på ratatouille istället.. de va riktigt segt eftersom att jag sett den massa gånger och 
sandra gillade den inte heller så vi drog till flygis och köpte godis :) 
Efter skolan gick jag, sandra och moa ner på stan
och jag köpte nya armband, en foundation och så hittade 
jag min dröm bikini så jag köpte den med.. och nu är mina
pengar slut -.- Åkte hem till Anders en stund efter 
de och då ringde Lars och frågade om Anders ville repa och vi
åkte dit och va där ett tag. De va trevligt, 
men sen skulle jag tillbaka till norrtälje för ett möte på En liten smula. 
Ganska mysigt, fick tacos och marängsuisse, Sen kom en tjej och pratade om make-up i typ en timme. Skulle få kolla schemat sen men de va så många som skulle göra de så jag gjorde de idag istället.


Idag hade vi datakunskap hela dan och de 
va jag inte spc taggad på, men de gick väl bra de med. Korkad som
jag är så tappar jag bort nyckarna idag oxå :P
 fick typ panik och ville knippsa låset direkt och vipps så ser jag 
att jag hade låst in nycklarna i skåpet xD 
Efter skolan åkte jag, sandra och sandra ner på stan en stund 
och jag gick in på en liten smula för att kolla mitt schema, 
De va lite surt för jag fick bara 8 dagar av 10 veckor. 
Men therese sa att de blivit något fel och hon ska ringa 
mig i morron och lösa de :) Nu sitter jag hemma hos 
Älskling, han kom och hämtade mig på världens minsta
 Ciao :P Och nu ska vi kolla på bröllops duellen :)

Kommentarer
Postat av: Sandra är helt sjukt jävla über bäst.

åååh, jag vill också se bröllopsduellen! :o

2009-05-17 @ 17:37:34
Postat av: Anonym

DEN SÖG! så nu behöver du inte se den :)

2009-05-19 @ 15:53:55
Postat av: Sara

DEN SÖG! så nu behöver du inte se den :)

2009-05-19 @ 15:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0