Bio

I onsdags skulle jag och lissan till sthlm för att träffa Carro men de vart inte så utan vi åkte till croneld istället. Där va moa och vi 3 hade kul i köket typ hela kvällen. älskar er :) De va jätte varmt i sthlm hela natten, cid kl 20 över 1 skulle jag och isabelle till tunnelbanan och vi hade inte vart i dedär området förut så allt va nytt och de va varm så de känndes nästan som att vara utomlands, de va härligt! bussresan gick bra, när vi hade klivit av bussen så skulle vi få skjuts av baxter. Men vi ser att bilen ryker utav bara helvete och startar inte. så där står vi.. mitt ute i ingenstans kl halv kvart över 3 typ. jävligt tur som vi hade så kom en bil och frågade om dom kunde hjälpa till och vi frågade om sjutss till finsta, och de fick vi. Väl framme i finsta så väcker jag älskling och får komma in. Riktigt härlig känsla när man kryper ner i sängen intill honom, de va varmt och tryggt. Nästa dag va de bara att gå upp, åka hem till mig och börja måla, vi har kommit väldigt långt. men jag har fortfarande beslutsångest vad de gäller att välja färger och sånt. 

Idag har jag vart på Bio med lillasyster och sett hannah montana the movie :P innan filmen började trodde jag att jag skulle dö! de kommer 2 10 åringar med märkes kläder, bakslickat hår och inte så lite parfym! De sätter sig bredvid oss och skriker och gapar åt allt som va så hilma "roligt". Filmen har inte börjat och en utan ungarna ber mig stänga av mobilen medans dom själva sitter och skriker och jag ville bara tala om att om han inte blir tyst snart så spikar jag upp honom på väggen... Men filmen började och dom tystnade. Den va inte lika bra som jag föreställt mig, men helt okej.

Fan va jobbigt de är att bo här ute nu. Man känner sig så låst. men vad kan jag göra åt de nu. pengar, pengar, pengar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh ja det va en jobbig natt! du fick krypa ihop med anders. Men jag, johnnie och simon fick GÅ en jävla jobbig väg innan vi kom fram! =S :P <33

2009-05-27 @ 22:12:02
Postat av: Sara

Isabelle- hehe ja as skönt. tyckte faktiskt väldigt synd om er som fick gå :/ <33

2009-05-28 @ 10:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0