På tal om ingenting :)

I fredags var de fest hos Erica, födelsedagsfest. <3 jag hade beslutsångest hela dagen eftersom jag lovat att vara med 2.. dumma mig. men isabelle ville till rix fm och de verkade tråkigt där för de skulle tydligen bara vara svenksa tråkiga artister. Efter mkt tänkande fram och tillbaka så åkte jag till Erica för att jag faktiskt lovat henne först och dessutom var det en FÖDELSEDAGSFEST :) men eftersom att de inte va så himla jätte planerat att jag skulle dit så hade jag inte köpt nån present (skäms)! Men jag planerar såklart en present :) iaf så drog vi hem till Erica och alla va mega söta i sina pirat kläder (juste glömde säga att de va en piratfest och jag va inte så jätte utklädd eftersom att jag inte va så berädd på att åka dit :( as tråkigt för alla va jätte fina och de ville jag med vara :P) De va jätte mysigt hos Erica iaf, vi grillade och drack bål. Såklart så sjöng vi ju för Erica oxå, allihopa, de va riktigt fint faktiskt. mitt i låter typ så började hjalmar brinna!! ingen tog de så allvarligt först och garvade. När han fått av sig tröjan som brann så slocknade den och han förklarade att de inte va meningen att den skulle börja brinna. Han fick en salva mot brännsåren på magen men de hjälpte inte, så alla ville ringa ambulansen, men hade vi gjort de så hade hela festen vart slut, så nån fixade någon som kunde köra honom till akuten, jag har inte hört något mer om de än, men jag tror allt gick bra :) festen fortsatte och de va jätte trevligt ! Puss Erica, måste göras om!! Senare på kvällen/natten fick jag skjuss hem till älskling av baxter. jag vart inte ett dugg trött först, men dum som jag är somnade jag efter ett tag iaf :( Nästa morron vaknar jag av att älskling ligger och skakar! jag är så trött så reagerar inte så mkt på de, trodde bara att han frös. han går in på toan och är där ett jävla ta och jag bärjar undra om han somnat. kollar på klockan.. 06.30 typ. de visade sig att han inte alls modde någe bra och spydde. första tanken va att han hade fått magsjuka, stackarn<3 Jag tog hans om honom hela morronen, de va lite obehagligt och läskigt, eftersom att jag oftast inte tål att folk spyr, men allt gick bra. Efter att han fått lite frukost i sig vid kl 10 typ så vart allt bättre. han somnade en stund och vaknade pigg och glad som vanligt. de visade sig att han bara inte ätit ordäntligt, då kan de gå som de gjorde. Den lördagen gjorde vi inte så mkt, bara myste :) lite senare på kvällen tog jag en stäng in till norrtälje för att gå en promenad och snacka lite med Lissan sen åkte jag tillbaka till Anders och sov där igen. 
Hihi nu har anders och jag sovit hos varan en hel vecka :P typ varannan hos mig och varannan hos han <3 Igår började arbetet med min efterlängtade stuga!!! vi började lacka takkvistar för att snart kunna börja måla :D jag hoppas de går fort nu!! jag längtar ganska mkt till att få flytta ut. idag ska vi fortsätta :)

  

Btw så har jag börjat filma lite nu som jag ska att jag skulle. Riktigt roligt faktiskt! :)

Jag är så jävla trött på att texten på denna blogg cpar hela tiden.. ser jätte bra ut när man skrivit klart men när de publicerats så ser den cp ut... ville bara säga de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0