Råttöverraskning

I söndas åkte jag en sväng till pappa, åt midda och spelade wii. mysigt, mysigt. Sen fick jag sjutss hem till älskling och sov där, ännu mysigare (A) De är jätte mega tråkigt i skolan för alla mina vänner är ute på APU, men inte jag, jag får sitta i skolan och plugga. de går bra som fan, men de är hilma tråkigt utan mina flickvänner :P <3 Måste sätta fart med stugan nu efter som att jag just fick reda på att jag ska passa 2 råttor i 9 dagar när Erica åker bort på peace and love. Är väldigt ledsen för att jag inte ska med dom dit :( vill oxå, vekligen. men vart jätte glad när Erica frågade om jag kunde ta hand om hennes bäbisar medans hon är borta. så de va ju en liten mysig tröst<3 Tack Erica :D Elr nått. Men så nu gäller de att bli klar med stugan, för jag får inte ha dom inne hos mormor och morfar där jag bor nu :P höhö. Igår åkte jag hem till älskling efter skolan, köpte glass påvägen dit. vi bakade sockerkaka, typ sådärän kl halv 10 på kvällen och sen gjorde vi glass med varma hallon! SMASKENS! Mysigt som fan va de. Älskar dig älskling :)  
De va värst va jag använde ordet "mysigt" mycket i detta inlägg xD Fast de va väl ganska mysigt :) Nu ska jag plugga, Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jätte mysigt gullet. Fin din blogg har blivit. Jag önska att jag kunde bidra med något. T.ex en bild eller så. Puss

2009-05-27 @ 22:18:19
Postat av: Erica

Grymt fin blogg nu :) älskar typ bilden!

Känns as bra att just du ska ha dom :)<3

2009-05-28 @ 09:01:33
Postat av: Sara

ÄLskling- Du har ju bidragit med bilden :P du har ju gjort den och den är jätte fin <3

2009-05-28 @ 10:23:49
Postat av: Sara igen

Tack men jag vet inte hur jag vill ha den :( Anders har gjort bilden :) jag är super nöjd :)

Jaa de ska bli så himla roligt<3

2009-05-28 @ 10:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0