Moviemainia

I Fredags va jag hos olbe med moa och Mattias, sen kom Alex och croneld en stund men dom drog ganska snart
och då lagade jag och Moa mat. Felix kom förbi en stund och åt lite med oss sen kom Lissan och Felix drog.
Senare på kvällen drog oxå Moa sen sov vi andra kvar där. Lissan sov typ ingenting :P men jag sov så gott och vaknade
tidigt och lissan o jag drog hem till henne för att äta en ordenklig frukost innan dansuppvisningen. Va skit närvös i
flera timmar och vart dubbelt så närvös när jag såg att hela aulan va fullsatt med folk! de va 13 uppträdanden, och isabelles grupp va 3:a på listan :P dom va riktigt duktiga <3 Väl uppe på scen så tänkte man knappt på att de satt folk och sittade efter som att man inte såg nån utav dom, de va kålsvart där dom satt ^^ och skönt va ju de.
 När vi dansat klart så ställde vi oss högs upp i aulan och tittade på dom andra och då vart man bara sugen på
att gå upp på scen igen, för de va kul som fan :) Känns skit jobbigt nu att dansen är slut :( men jag ska lätt fortsätta!
och dessutom har vi ett uppträdande i parken den 29 maj :D längtar! men kommer säkert vara lika nervös då.
När hela Moviemainia (uppvisningen) va klar så gick jag och Anders och handlade lite gott till kvällen och sen fick
vi springa till bussen. hemma hos älskling kollade jag på tv och han försökte fixa datan som helt hade cpat upp sig...
typiskt! sen myste vi lite framför tv och sen va jag så jävla trött så jag somnade hur lätt som helst. 
idag fick jag sova länge :) och de va riktigt skönt. sen har vi bara slappat hela dan och nu sitter jag
 hemma och ska snart börja plugga som en tog :(
P.s snart blir nog bloggens design bättre :)
Saknar mitt blonda hår lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0