Måndag 11/5

Skolla idag. Riktigt segt i början men på idrotten
hade iaf jag, moa och sandra skit kul.
Gelt galet va speedad jag va ;D men sen
vart de kallt och man vart stel.. mindre roligt.
Efter skolan åkte jag hem till älkling och
hämtade lite saker sen har jag bara vart hemma
och laddat upp bilder på bdb som en tok
eftersom att Sandra tjatar så jävla mkt om de.
så Sandra varsegod! Har gjort klart
en uppsats också och de känns bra som fan. 
nu har jag typ bara 9 uppsatser och prov
kvar att göra på några veckor... xD Jag kommer dö?
Dessutom har jag kommit på att jag vill filma!
typ ta med älsklings filmkamera till skolan och
filma lite, fan va kul. bara ha som minne typ..
aa elr nått. för jag tycker att man filmar för lite..
man tar egentligen för lite kort också. man lever
bara engång!! då kan man väl ta vara på de och
spara skiten :D Puss på er, nu har jag suttit
vid datan i flera timmar och min rygg gör sjukt ont.


Kommentarer
Postat av: Sandra är helt sjukt jävla über bäst.

jaa, tack duktigt Sara!! :D

JAAA! VI KAN GÖRA EN FILM!!!

2009-05-12 @ 19:46:41
Postat av: erica

http://www.youtube.com/watch?v=Etq58pgifvs



början på en film av esteterna:) vi ska hyra kamera man som ska filma hela vår skolgång, det kommer äga!

2009-05-12 @ 22:53:08
Postat av: Sara

Sandra: Göra en film? hihi tänkte mig mera bara filma lite kul moments :D <3

2009-05-13 @ 10:40:54
Postat av: Sara

Erica: haha jaha försöker du typ va bättre än mig nu elr :( kännes lite som min idé va västa dålig och liten... hahaha närå. men kul idé (Y)

2009-05-13 @ 10:42:21
Postat av: erica

kolla du på youtube filmen eller?:) och vad tyckte du?



Klart jag försöker vara bättre än dig, lyckas ju faaan aldrig!

2009-05-13 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0