Crossover

Igår gick jag till skolan och gjorde ett prov sen fick jag gå :D och de känns som att de givk bra på provet oxå. så efter skolan åkte jag hem till älskling och solade lite. sen va de bara att åka till norrtälje igen för att träna inför dansuppvisningen på crossover. efter träningen gick jag ner till parken och fixade mitt V.I.P armband ;D Sen gick jag runt i parken och träffade massa folk som satt och hade de riktigt msyigt på sina filtar. De såg trevligt ut, men jag hade ett jobb att göra :P närå, men dricka kunde man ju inte för då skulle jag inte fått komma in på crossover igen. kl 19.50 så ta de dansuppvisning. först va jag inte ett dugg nervös, men isabelle och Linnea va där och "stöttade" mig med att säga att dom va jätte nervösa. så 5 minuter innan uppvisning va jag skit nervös :P men uppvisningen gick bra förutom att 2 i gruppen ramlade, men de va de nog ingen som såg ;) senare på kvällen skulle christian wals spela!!!! och jag ville verkligen se. Men helvetes fan jag va så hungrig och frös så jag kunde inte. riktigt synd för jag tror att de hade vart mysigt som fan :) ÅKte hem till älskling istället och värmde mig <3 De va nog lika mysigt de :) kollade på crank 2. mega bra!!

Idag skulle jag träffat sandra H, Sandra och moa, längtat som bara den ! Men de vart inte riktigt som planerat, ingen av sandrorna kunde :( uusch va synd. såg fram emot de! så idag ska nog jag och älskling ta tack i stugan igen och måla klart taket. Sen ska jag få good mat ikväll :) Sen ville mamma ha mig hemma. Hemmakväll för första gången på länge :P imorron ska vi måla de som vi inte kommer hinna klart idag, och sen kl 1 skulle farmor komma med en tidig födelsedagspresent :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0