Sorg skadar!

Helvete! Nu ligger mormor på sjukuset för att hon svimmat på jobbet.
Hon är mager och äter nästan ingenting.
Faan va sorg kan skada en männsika!
Att förlora ett barn måste vara de värsta som kan hända. 
Sorgen kommer aldrig gå över men man lär sig leva med den.
Och allt jag vill nu är att de ska bli bättre och att alla äter och sover som de ska.

Försövrigt så va de spinning i skolan idag för tredje gången, efter de gymmade vi.
Sandra, moa och jag va kvar längst :)
Sen dusch och bastu =D
imorron ska jag till tandläkaren och fan va rädd jag är. vill verkligen inte!
dessa jävla sprutor i käften och pillande i hål!
Nej jag kommer nog inte sova gott inatt ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0